טיפול רגשי למבוגרים

מטפל רגשי למבוגרים

מטפל רגשי למבוגרים מייעץ ומלווה לקוחות אשר מתקשים בניהול מערכות יחסים תקינה. כך במשפחה, בסביבה, בעבודה ועוד. המטרה היא לעודד כל אחד למצוא כוחות פנימיים אשר יסייעו לו להתגבר על הבעיות המציפות אותו. האימון מקנה כלים משמעותיים אותם הלקוח יכול לנצל לתועלתו. מרכז "באר חיים" עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב.

מטפל רגשי למבוגרים – בגישה התנהגותית קוגניטיבית

מטפל רגשי למבוגרים אינו מגיע לתקן אלא להנחות. הרעיון הוא שלכל אחד יש אופי ותכונות מסוימות בהם הוא נעזר ואמור להשתמש. במקרים רבים הוא אינו יודע איך, באחרים הן רדומות או מעומעמות. המטרה היא לחשוף אותן ומשיגים אותה באמצעות שיתוף פעולה צמוד עם המטופל. כך בעזרת שיחות, תרגולים ופעילויות אחרות המעוררות אצלו את התת מודע במוח. המערכות בהן משופע המוח משפיעות על תפקודו ויש צורך לעורר אותן באמצעים האלו. הן מעודדות אותו למצוא כוחות נפשיים פנימיים אשר יסייעו לו להתגבר על הבעיות ויובילו אותו לתקשורת טובה יותר עם הסביבה הקרובה. היכולת של מטפל רגשי להתחבר לרגשות מטופליו היא שלב חשוב בדרך להצלחה. המצוקות הרגשיות המתמשכות באות לידי ביטוי על ידי אמירות, בכי, חרדות, חוסר עניין ותפקוד בפעילויות חברתיות, מצב רוח ירוד, עצבנות ועוד. ביטול או צמצום כולן או חלק מהן ייחשב כהצלחה העשויה לשנות מהלך חיים. 

יתרונות טיפול אצל מטפל רגשי למבוגרים

כל טיפול מתמשך לאורך מספר פגישות עד למיצוי התועלות מופקות מהן. התהליך מורכב וראשיתו באבחון. מטרת הטיפול היא חיזוק הערך וביטחון העצמי, הגעה לאיזון נפשי, יצירת  מוטיבציה פנימית ובאופן כללי, שדרוג רמת החיים. ניתן לטפל אינדיבידואלית מול המטופל אבל גם בשילוב עם בני משפחה היכולים לסייע. שילוב כזה, כאשר הוא מתבצע בצורה נכונה, יכול אך להועיל.

מכון גמילה עם צוות מיומן

מרכז "באר חיים" מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. שירותיו כוללים הקשבה והפנמה, ייעוץ סבלני, זמינות, מחירים נוחים, הנחות לנזקקים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.








השאירו פרטים ונחזור אליכם:
השאירו פרטים ונחזור אליכם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: