מאמנת אישית לחיים

מאמנת אישית לחיים מייעצת ומלווה אנשים אשר מרגישים תקועים בחייהם. מטרת הטיפול הוא להעצים/לשנות את  התנהלות הלקוח כדי להוציאו מהמצב הבעייתי הנ"ל. היא עושה זאת במספר שיטות ודרכים. האימון האישי מתאים לנשים וגברים בגילאים שונים. מרכז "באר חיים" עוסק בנושא וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

מאמנת אישית לחיים – קשובה לצרכי הלקוח

מאמנת אישית לחיים יודעת להקשיב ללקוח, להבין את צרכיו, לזהות בצורה מדויקת את הבעיות המציפות אותו ולמצוא דרך פעולה יעילה ומתאימה לו. מדובר על אנשים שאינם מצליחים להתגבר על קיבעון קיים בחייהם, אינם מתקדמים בעבודה ובקריירה, אינם מתקשרים היטב במשפחה ובחברה והטרודים בבעיות אחרות. קיימות מספר  שיטות הנחיה. כך, באמצעות טיפולי nlp, דמיון מודרך ועוד. המטרה היא הכוונת המטופל למציאת כוחות פנימיים לשדרוג מיומנויות קיימות אצלו ולשינוי דפוסי חיים שליליים. הטיפול אינו בא לתקן אבל, בהחלט, מחפש ומאתר תכונות קיימות. ההנחה  היא כי קיימת מציאות חיצונית עם עובדות שלא ניתן לבטלן, ובמקביל, לכל אחד קיימת מציאות פנימית שהיא ההתייחסות והתגובה לעובדות אלו. המאמנת מלמדת טכניקות חדשות המעוררות כוחות פנימיים רדומים.  במקביל, מקפידה על תרגול מול המטופל לשיפור תקשורת בין אישית. כל אלו אמורים להגדיל את המודעות והביטחון העצמי שלו בדרך לשליטה טובה יותר בחייו. 

מאמנת אישית לחיים – תהליך מורכב

כל טיפול אישי כזה אורך מספר פגישות ובמהלכו מתקיימות שיחות, תרגולים ופעילויות נוספות המוכוונות אל התת מודע במוח. זאת, על מנת להביאו לתפקוד יעיל יותר. צריך להבין, כי במוח קיימות מערכות האחראיות על תפקודו והן מגורות היטב ומגיבות בשיאן כאשר הגוף במצב רגוע. כך המטופל יכול להתחבר היטב לתת מודע, כך גם הופכים התהליכים לקלים ופשוטים, וכך אף נשמרות התוצאות לאורך זמן. 

מאמנת אישית לחיים במכון גמילה בעל איכויות ידועות

מרכז "באר חיים" מתמחה בנושא ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. שירותיו כוללים הקשבה והפנמה, ייעוץ סבלני, זמינות, מחירים נוחים, הנחות לנזקקים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהשתלמויות, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.






השאירו פרטים ונחזור אליכם:
אכילה רגשית טיפול
השאירו פרטים ונחזור אליכם:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: